dimarts, 5 de novembre del 2019

Ja en fa cinc

Ja en fa cinc, d'anys, que escric cada setmana alguna cosa.

Ja en fa cinc que una colla de bones persones llegeixen el que escric. A tots us agraeixo de tot cor la vostra voluntat i la bona fe de seguir-me.

El que escric és, sens dubte, una manera de no deixar de comunicar-me amb els que estimo i amb els que encara no conec. I això em fa sentir acompanyada per tanta gent, a la que no puc fer res més que donar-vos, a tots, les gràcies. Potser si no fóssiu vosaltres, que em feu companyia i em feu sentir bé, jo, ja no seria capaç de continuar editant cap més escrit.

Continuaré, si Déu vol, comunicant-me amb vosaltres, uns quants anys més.

Moltes gràcies!


® Roser SEGURA. 2019.


3 comentaris:

  1. Roser, sàpigues que et segueixo, encara que no cada setmana, però quan ho faig em passo força estona lleguin els teus poemes. Uns poemes on aboques els teus sentiments davant les coses més sencilles i alhora més profundes i que a mi tant em conmouen. Et felicito per aquest cinc anys del teu blog. Endavant, no t'aturis.
    Una abraçada.

    ResponElimina