dijous, 20 de juliol del 2023

Tota sola

Tota sola, carretera enllà,
el Sol il·lumina la terra,
cap núvol s'hi pot acostar.

El cotxe roda que roda,
tranquil·lament, va marxant.
Dic adeu a les muntanyes,
i als pobles que em van mirant.

El meu cor li diu al cotxe,
que corri, que corri, si us plau...
A les muntanyes, als arbres,
a les herbes i les flors,
el vent els canta cada dia
belles cançons de colors.

I el Sol, que molt les estima,
els fa molts i molts petons.
Aquesta terra, no està pas sola,
a ella l'acompanyen tots,
els rius, els ocells, els arbres,
i els peixos de colors.

Tan sols jo estic sola
contemplant aquest entorn,
estic trista i enyorada.
A mi, em falta la companyia,
em falta el meu amor.

® Roser Segura i Riera | juliol 2023



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada