dimarts, 17 de novembre del 2015

Ja fa un any!

Sí, ja fa un any.

Un any que ha passat com aquell que res... D’una setmana a l’altra, connectant amb vosaltres, amb aquells que em coneixeu i amb aquells que no conec i que em seguiu, sense que jo en tingui coneixement.

Aquest bloc va néixer com exercici de treball a les classes d’informàtica, aconsellada per el meu bon professor i, amb aquesta excusa, donar a conèixer els meus escrits. Escrits que estaven amagats, en carpetes i blocs, oblidats a dins de calaixos.

Descobrir-ho i donar-los a conèixer ha estat, fins i tot per a mi, una sorpresa i, abusant de la paciència del meu professor i de vosaltres, vaig decidir entrar cada dijous al bloc i exposar-me a la vostra crítica, que agraeixo de tot cor.

I també amb el desig, si més no, de fer-vos passar una bona estona.

Espero que em pugueu aguantar molt de temps més. I espero, també, que pugueu gaudir de la meva companyia, i jo pugui així comptar amb vosaltres. 


La vostra confiança serà molt ben rebuda.

Amb tot l’afecte.

Roser


2 comentaris: