dijous, 3 de març del 2016

T‘he sentit arribar

Has baixat del cel i t'he sentit arribar.
He sentit el teu pas lleuger,
d'una finor que enamora.
El teu cant suau és una senzilla remor
que sempre torna, tard o d'hora.

T'he sentit primer, repicant els vidres,
tímidament, i amb delicadesa.
Després, més tard, juganera i alegre
m'avisaves de la teva companyia,
acaparant la meva atenció
a cau d'orella, darrere els vidres. 

T'he vist darrere la llum del fanal,
com una imatge irreal de fantasia.
I el teu aire ha entrat dins meu,
dins la meva ànima encongida.
I m'has regalat la teva olor
d'herba tendra i terra humida

I encara que sempre tornes,
aquest cop has trigat molt 
i t'he trobat a faltar, cada dia. 
La teva presència em fa feliç, 
i agraeixo avui la teva companyia,
enyorada pluja, estimada amiga.

© Roser Segura



Poma



2 comentaris: